https://eurek-art.com
Slider Image

Luke Bryan Mempertahankan Katy Perry untuk Mencium Contestant 'American Idol' di Bibir

2024

Luke Bryan melekat pada hakim Amerika Idol, Katy Perry selepas laporan New York Times mengatakan ciuman yang dicetuskan di antara bintang pop dan seorang lelaki berusia 19 tahun yang bernama Benjamin Glaze adalah "tidak dikehendaki."

"Adalah malang bahawa perkara seperti itu menjadi cerita yang besar, " kata Bryan dalam temu bual dengan The Morning Show Australia .

Tonton apa yang berlaku apabila @larryemdur mengejar dengan @lukebryanonline di belakang pentas di #CMCRocks! # TMS7 pic.twitter.com/daUK670JW8

- The Morning Show (@ morningshowon7) 19 Mac, 2018

New York Times yang diwawancarai Glaze, seorang juruwang dari Enid, Oklahoma, yang mengikuti uji bakat untuk persembahan nyanyian itu, selepas satu episod yang disiarkan di mana Perry mencium Glaze di bibir. Ia adalah cium pertamanya, dan Glaze berkata dalam temu bual itu ia membuatnya merasa "sedikit sedikit tidak selesa."

"Saya mahu menyimpannya untuk hubungan pertama saya. Saya mahu ia menjadi istimewa, "katanya. Adakah saya akan melakukannya jika dia berkata, 'Adakah anda mencium saya?' Tidak, saya akan berkata tidak, saya tahu banyak orang akan suka, 'Baiklah!' Tetapi bagi saya, saya dibesarkan dalam keluarga yang konservatif dan saya tidak selesa dengan segera. Saya mahu cium pertama saya menjadi istimewa. "

Selepas Glaze secara terbuka menolak ciuman itu, beberapa mengkritik Perry untuk membuat pendahuluan yang tidak diingini pada peserta. Walau bagaimanapun, Glaze kemudian mengulangi ucapannya dalam jawatan Instagram, menyatakan bahawa "cara artikel tertentu dipetik tidak dibuat oleh saya, dan niat sebenar saya tidak terperinci secara tepat dalam setiap artikel yang anda baca tentang keadaan."

"Saya tidak mengadu tentang ciuman itu, saya amat berbesar hati dan bersyukur kerana telah menjadi sebahagian daripada American Idol, " tambah Glaze. "Saya tidak fikir saya dilecehkan oleh Katy Perry dan saya bersyukur atas komen dan kritik hakim."

Pada The Morning Show, Bryan berkata dia menonton wawancara dengan Glaze di mana remaja itu berkata dia "sejuk dengan segalanya."

"Saya kena balik ke Katie, " kata Bryan. "Dia ada di sana bekerja keras dan membuat keseronokan TV.Kadang-kadang kita akan mendapatnya dengan betul, dan kadang kala kita salah, kita boleh menceritakan sesuatu pada suatu hari nanti bahawa semua orang tidak akan suka. Akhir hari, saya dan Lionel dan Katie dan Ryan-hati kita berada di tempat yang betul. "

Tab mandi Standard Keringkan

Tab mandi Standard Keringkan

Krismas di Rumah Southwestern

Krismas di Rumah Southwestern

Bagaimana Gingham Menjadi Cetakan Yang Paling Beragam sepanjang Masa

Bagaimana Gingham Menjadi Cetakan Yang Paling Beragam sepanjang Masa